óráink

Tabata




TABATA - Zsírgyilkos edzésmódszer. A leggyorsabb formája annak, hogy zsírt veszíts és állóképességet nyerj. Ha úgy gondolod a hagyományos edzésmódszerek már nem tudnak újat mutatni, akkor ideje megismerkedned a Tabata edzésmódszerrel. A TABATA edzésprogram rövid, intenzív szakaszokat pihenőkkel váltó, nagy intenzitású intervall tréning. A Tabata lényege, hogy egy gyakorlatból nyolc, 20 másodperces sorozatot kell végezned 10 másodperces pihenőkkel megszakítva. Az intenzív szakaszokat maximális terheléssel végezzük (csak így van értelme!), a pihenő pedig majdnem mindig teljes. A Tabata tréning után még 24 órán át megfigyelhető az úgynevezett utóégető hatás. A brutális munkával sokkolt izomsejtek a regenerációjuk során a következő napon is égetik a kalóriákat, miközben mi dolgozunk, alszunk, pihenünk. Javítja állóképességünket, testünk kitartását, erőnket, növeli teljesítményünket, javítja mozgáskoordinációnkat, testtudatunkat, gyorsaságunkat, egyensúlyérzékünket és még sorolhatnánk. az itteni edzés sajátossága, hogy az eszközhasználat határozza meg az órák jellegzetességét, de minden gyakorlatot a Tabata módszerrel végzünk el.