óráink

Trambulin

A sejtszintű edzés egyik leghatékonyabb formája a kíméletes aerob mozgás formának. Ez a mozgásforma az egyetlen ami megmozgatja ,és megterheli a test minden egyes sejtjét, ugyanabban az időben, nem pedig csak bizonyos izmokat, vagy izomcsoportokat elkülönítve. A saját testsúlyodat használva hozod létre az ellenállást. Ez nem csak az izmokat erősíti, hanem a kötőszöveteket, inakat, csontokat, sőt még a belső szervek és a bőr állapotát is javítja. A folyamatos fel-le mozgás fokozza a vérkeringést, és nyirokkeringést. Kiiktatja a csontok és az ízületeket érő megterhelés 80 százalékát, szembe a többi jól ismert aerob jellegű gyakorlattal, viszont megmarad az az előnye, hogy súlyt kell megmozgatni. Az emésztőrendszerre is jótékonyan hat mivel a belekben lévő sima izmokat is stimulálja, amelyeket máskülönben nehéz, sőt szinte egyenesen lehetetlen megdolgoztatni.

A mini trambulinon történő ugrálás:

  • 11x gyorsabban égeti a kalóriát mint a séta
  • 5x gyorsabban mint az úszás
  • 3 x gyorsabban mint a futás, mivel a test összes sejtje egy időben használ fel energiát.